BUJ

- Kāda ir atšķirība starp priekšapmaksas kodu un pasūtījuma noformēšanu tiešsaistē?
Sūtījuma noformēšana tiešsaistē dod Jums iespēju laicīgi noformēt sūtījumu un izdrukāt sūtījuma pavadlapu, lai noformēšanu nebūtu jāveic pie pakomāta. Priekšapmaksas kods ir vienīgais sūtījuma apmaksas veids, noformējot sūtījumu pie pakomāta, jo pakomātos NAV iespējas norēķināties ar bankas kartēm vai skaidru naudu.
 
- Veicot koda iegādi, kā es varu saņemt rēķinu?
Rēķinu un visu saistīto informāciju saņemsiet uz Jūsu e-pastu, ko norādījāt pie pirkuma veikšanas.
 
- Kā es varu nodot paku PastaStacijā pēc noformēšanas un apmaksas?
Pēc sūtījuma apmaksas Jūs saņemsiet e-pastu, kurā tiks norādīts izveidotās pakas numurs, kā arī pielikumā atradīsies sūtījuma pavadlapa. Izdrukājiet sūtījuma pavadlapu, piestipriniet to pie sūtījuma un dodieties uz tuvāko PastaStaciju, kas pieņem atbilstošā izmēra sūtījumus (jaunās paaudzes pakomātos maksimālais sūtījuma izmērs, kuru var nodot, ir 38 x 38 x 58 cm).
Gadījumā, ja pavadlapu izdrukāt nav iespējams, uz sūtījuma drošības nolūkos norādiet savu un saņēmēja telefona numuru, kā arī piegādes PastaStaciju. Sūtījumu varēsiet nodot, ievadot sūtījuma numuru, kas tika atsūtīts uz e-pastu un sūtītāja (savu), telefona numuru, kas tika norādīts pie noformēšanas.
 
- Ko man darīt, ja pēc sūtījumu noformēšanas un apmaksas es saprotu, ka esmu ievadījis nepareizu saņēmēja telefona numuru?
Sazinieties ar PastaStacija klientu servisu pa tālruni 20-253-253 vai 67-853-000. Klientu servisa darbinieki nomainīs saņēmēja telefona numuru uz pareizo.
 
- Ko man darīt, ja noformētais sūtījums ir pa lielu un neiet nevienā PastaStacijas nodalījumā?
Šajā gadījumā sūtījumu nebūs iespējams ne nodot, nedz arī piegādāt uz PastaStacija pakomātu.
 
- Ko man darīt, ja neatveras nodalījums pēc tam, kad ir noskanēta paka/ievadīts pakas numurs?
Sazinieties ar PastaStacija klientu servisu pa tālruni 20-253-253 vai 67-853-000. Klientu servisa darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.
 
- Ko man darīt, ja es nejauši aizcērtu durvis pirms pakas ievietošanas? 
Sazinieties ar PastaStacija klientu servisu pa tālruni 20-253-253 vai 67-853-000. Klientu servisa darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.
 
- Ko man darīt, ja saņemu svešu paku? 
Lai gan šādi gadījumi mēdz notikt reti, iesakām Jums sazināties ar PastaStacija klientu servisu pa tālruni 20-253-253 vai 67-853-000. Klientu servisa darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.
 
- Ko man darīt, ja pie sūtījuma saņemšanas atveras tukšs nodalījums?
Sazinieties ar PastaStacija klientu servisu pa tālruni 20-253-253 vai 67-853-000. Klientu servisa darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.
 
- Vai es varu norēķināties par pakas nosūtīšanu pie pakomāta?
Veikt norēķinu no PastaStacija pakomāta nav iespējams, bet Jūs varat izmantot kādu no alternatīvajiem norēķinu veidiem: a) noformēt sūtījumu tiešsaistē, ja Jums pa rokai ir viedtālrunis ar interneta pieslēgumu; b) apmaksāt sūtījumu ar iepriekš iegādātu priekšapmaksas kodu; c) iegādāties priekšapmaksas kodu, izmantojot Mobilly (ir jābūt Mobilly klientam).
 
- Vai es varu atsekot savu sūtījumu tiešsaistē?
Jā. Lai izsekotu sūtījuma piegādes gaitai, aicinām izmantot PastaStacija sūtījumu izsekošanas iespēju, kas ir pieejama galvenajā lapā zem pogas "Kur ir mans sūtījums".
 
- Kā es varu būt pārliecināts par maksājumu un kartes datu drošību?
Maksājumu apstrādes risinājumu nodrošina Citadele banka un First Data Latvia, kuriem ir augstākais datu aizsardzības līmenis.
Pievērsiet uzmanību

 

Jaunās paaudzes PastaStacijās maksimālais sūtījumu izmērs, kuru varat nodot ir 38 x 38 x 58 cm

Radušies jautājumi?

Tel.: +371 67-853-000

Mob.:+371 20 253 253

klientuserviss@postservice.lv

Pirms pirkuma veikšanas lūdzam iepazīties ar lietošanas un privātuma noteikumiem